Garantie en klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Heb je een vraag of klacht over je product neem dan direct contact met ons op via info@jewelzbybinie.nl
Op onze sieraden zit een garantie van 2 maanden vanaf de aankoopdatum. Deze garantie geldt alleen als het product kapot of beschadigd aankomt. Is jou sieraad op een andere manier kapot gegaan of beschadigd dan vervalt het recht op garantie. Denk hierbij aan:
- Natuurlijke slijtage
- Breuk wat ontstaan is door ergens achter te blijven hangen
- Beschadiging van het sieraad door contact met water, crème, schoonmaakmiddelen, etc.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@jewelzbybinie.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.